Visok profit je posledica
efikasnog sprovođenja dobrih odluka,
zasnovanih na pravim informacijama!
Iskoristite naš ALAT P360
primenite ga u sektoru prodaje,
otkrijte brojne skrivene probleme i prilike
i značajno povećajte svoje prihode i profit!
Ako alat ne opravda vaša očekivanja i ulaganja,
vratićemo vam novac nazad!
Visok profit je posledica
efikasnog sprovođenja
dobrih odluka,
zasnovanih na pravim informacijama!
Iskoristite naš
ALAT P360
primenite ga u sektoru prodaje,
otkrijte skrivene probleme
i značajno povećajte svoje prihode i profit!
Ako alat ne opravda vaša
očekivanja i ulaganja
vratićemo vam novac!
Svrha alata?
Da bi se napravio visok profit potrebne su tri stvari:
Prave informacije pomažu menadžmentu da donosi prave odluke čija realizacija dovodi do većeg profita.
Da bi se došlo do većeg profita, potrebno je i da se te odluke srpovedu efiksano. A za to su opet potrebne prave povratne informacije.
One pomažu operativcima tako što im kristalno jasno govore šta konkretno treba da urade, šta rade dobro, gde greše i kako da te greške poprave...
Dakle preduslov za kontinuirani uspeh i u procesu donošenja odluka i u procesu sprovođenja odluka su prave informacije.
E sad, prave informacije su rezultat temeljne analize ogromne količine podataka.
Podaci sami po sebi ne znače puno. Izolovani predstavljaju male lego kockice koje smisao dobijaju tek kada se povežu u celinu koja prenosi jasnu i korisnu poruku.
Tek tada ti podaci postaju informacija koja pomaže menadžerima i prodavcima da
povuku prave poteze i zarade više.
Svrha alata?
Da bi se napravio visok profit potrebne su tri stvari:
1. Prave informacije
2. Kvalitetne poslovne odluke
3. Efikasno sprovođenje tih odluka
Prave informacije pomažu menadžmentu da donosi prave odluke čija realizacija dovodi do većeg profita.
Da bi se došlo do većeg profita, potrebno je i da se te odluke srpovedu efiksano. A za to su opet potrebne prave povratne informacije.
One pomažu operativcima tako što im kristalno jasno govore šta konkretno treba da urade, šta rade dobro, gde greše i kako da te greške poprave...
Dakle preduslov za kontinuirani uspeh i u procesu donošenja odluka i u procesu sprovođenja odluka su prave informacije.
E sad, prave informacije su rezultat temeljne analize ogromne količine podataka.
Podaci sami po sebi ne znače puno. Izolovani predstavljaju male lego kockice koje smisao dobijaju tek kada se povežu u celinu koja prenosi jasnu i korisnu poruku.
Tek tada ti podaci postaju informacija koja pomaže menadžerima i prodavcima da
povuku prave poteze i zarade više.
Ono što smo mi napravili je alat koji će vam pomoći da od ogromne količine podataka dođete do pravih informacija i da bez mnogo napora i truda otkrijete brojne skrivene probleme koje vam vuku profit na dole ali i prilike koje se ne koriste. Sve to će vam pomoći da donosite bolje odluke i da ih sprovodite efiksano i na taj način uvećate profit. Naročito u sektoru prodaje!
Ono što smo mi napravili je alat koji će vam pomoći da od ogromne količine podataka dođete do pravih informacija i da bez mnogo napora i truda otkrijete brojne skrivene probleme koje vam vuku profit na dole ali i prilike koje se ne koriste. Sve to će vam pomoći da donosite bolje odluke i da ih sprovodite efiksano i na taj način uvećate profit. Naročito u sektoru prodaje!
Kako alat radi?
Postoji jako puno podataka koji opisuju prodajne transakcije. I ti podaci su na neki način sirovina, tj ruda u kojoj se nalazi zlato (prava informacija). Međutim kopanje po podacima i njihovo sistematsko obrađivanje je često ozbiljan izazov, ne samo za prodavce i njihove menadžere već i za analitičare čiji je posao da obezbede prave informacije. Potrebno je da postoji tehnologija i alat da izvuče svo to zlato (pravu informaciju) iz te rude (podataka) i da to ne iziskuje veliki napor.
Naš alat radi upravo to! Izvlači prave informacije koje menadžerima i prodavcima pomažu da otkriju skrivene prilike i naprave veći profit.
Podataka ima jako puno i možemo da ih podelimo u dve grupe:
Prvu grupu čine kvantitativni podaci tj cifre kao na primer: prihod, prodata količina, prodajna cena, razlika u ceni, marža, broj kupaca, stope rasta (prihoda, ruc-a...). Sve su to na određni način ključni KPI (pokazatelji uspeha) sektora prodaje.
Drugu grupu čine opisni podaci koji opisuju cifre iznad kao na primer: koje proizvode smo prodali, kojim kupcima, koji prodavci, na kojim tržištima, kada smo to prodali...
I sada kada vi ukrstite ove dve grupe podataka vi dobijate jako puno podataka. Na primer, ako imamo 5 cifara i 5 opisnih podataka, to znači da samo za jednu prodajnu transakciju mi imamo 5x5=25 podataka koji opisuju samo tu jednu transakciju.
E sad, zamislite količinu podataka kada imate više cifara i više opisnih podatka i mnogo prodajnih transakcija... koja je to količina podataka.
To su megabajti i gigabajti podataka u kojima se krije suština priče, koju je teško otkriti bez pravog alata.
Naravno, što je veća količina podataka to je veća i količina zlatnih informacija skrivenih u njima. Problem je samo što treba jako puno vremena i analitičkih sposobnosti da se svi ti podaci obrade.
Naš alat ovo vreme skraćuje na 2 sekunde!
Kako alat radi?
Postoji jako puno podataka koji opisuju prodajne transakcije. I ti podaci su na neki način sirovina, tj ruda u kojoj se nalazi zlato (prava informacija). Međutim kopanje po podacima i njihovo sistematsko obrađivanje je često ozbiljan izazov, ne samo za prodavce i njihove menadžere već i za analitičare čiji je posao da obezbede prave informacije. Potrebno je da postoji tehnologija i alat da izvuče svo to zlato (pravu informaciju) iz te rude (podataka) i da to ne iziskuje veliki napor.
Naš alat radi upravo to! Izvlači prave informacije koje menadžerima i prodavcima pomažu da otkriju skrivene prilike i naprave veći profit.
Podataka ima jako puno i možemo da ih podelimo u dve grupe:
Prvu grupu čine kvantitativni podaci tj cifre kao na primer: prihod, prodata količina, prodajna cena, razlika u ceni, marža, broj kupaca, stope rasta (prihoda, ruc-a...). Sve su to na određni način ključni KPI (pokazatelji uspeha) sektora prodaje.
Drugu grupu čine opisni podaci koji opisuju cifre iznad kao na primer: koje proizvode smo prodali, kojim kupcima, koji prodavci, na kojim tržištima, kada smo to prodali...
I sada kada vi ukrstite ove dve grupe podataka vi dobijate jako puno podataka.
Na primer, ako imamo 5 cifara i 5 opisnih podataka, to znači da samo za jednu prodajnu transakciju mi imamo 5x5=25 podataka koji opisuju samo tu jednu transakciju.
E sad, zamislite količinu podataka kada imate više cifara i više opisnih podatka i mnogo prodajnih transakcija... koja je to količina podataka.
To su megabajti i gigabajti podataka u kojima se krije suština priče, koju je teško otkriti bez pravog alata.
Naravno, što je veća količina podataka to je veća i količina zlatnih informacija skrivenih u njima. Problem je samo što treba jako puno vremena.
Naš alat ovo vreme skraćuje na 2 sekunde!
Primer upotrebe?
Prikaz jednog od izveštaja iz našeg alata koji će vam za 2 sekunde objasniti šta se dogodilo sa profitom ove godine u odnosu na isti period prethodne i šta može da bude bolje.
Primer upotrebe?
Prikaz jednog od izveštaja iz našeg alata koji će vam za 2 sekunde objasniti šta se dogodilo sa profitom ove godine u odnosu na isti period prethodne i šta može da bude bolje je dat ispod.
Ako ne vidite dovoljno dobro, okrenite telefon horizonatlno, biće vam mnogo lakše.
Zamislite na primer da na klik možete da dobijete informaciju koja je prikazana na slici iznad.
Šta nam ova informacija govori?
Pokazuje nam da smo u određenom periodu ostvarili RUC (razliku u ceni) koji je za 1,85 mln veća nego u istom periodu prošle godine (prvi zeleni pravougaonik).
Ali nam prikaz isto tako pokazuje da taj RUC nije porastao svuda, već da postoje i određeni regioni gde imamo zabeležen i pad RUC-a (crveni pravougaonik) i da se tu nalazi skriveni problem ili prilika za budući rast.
Prikaz tačno pokazuje gde je toj ogromnoj količini podataka registrovan taj pad RUC-a (ne morate da gledate sto tabela da bi shvatili gde je suštinski problem). U ovom našem slučaju, pokazaće se da je suštinski problem u prodaji to što je u Beogradu zabeležen pad RUC-a (minus 2,29 mln vs. isti period prošle godine). Ali tu nećemo stati. Alat će dalje pokazaće da taj pad u Beogradu, nije registovan kod svih prodavaca, već da kod nekih imamo i rast. Pa će dalje pokazati kod kog komercijaliste je zabeležen najveći pad u Beogradskom regionu, na kojim kupcima je zabeležen pad, na kojim proizvodima je zabeležen pad.... itd... do najsitnijeg detalja do koga imate podatke...
Zamislite samo koliko je onda lako menadžeru prodaje da tačno zna na šta da se fokusira da problem reši. Pravac akcije bi podrazumevao da se više pažnje posveti Beogradskom regionu, da se istraži zašto dolazi do pada kod određenih kupaca, da li su možda zanemareni ili se možda pojavila konkurencija sa boljom ponudom....
Ako se reši pad RUC-a tamo gde je najveći, profit će na nivou firme biti više nego dupliran.
Zamislite koliko je to moćno da svu svoju energiju usmerite na ključnu stvar.
Dakle, alat bi lepo pokazao gde se u moru podataka nalazi pravi uzrok problema u prodaji, koji treba prvo rešiti. I tako sad svakog meseca, odmah čim se pojavi problem, može odmah da se saseče u korenu.
A zamislite sad prodavce koji imaju problem u padu prodaje u nekom delu njihovog posla (npr kod određenih kupaca, proizvoda...). Zamislite samo koliko jedan ovakav alat može da im pomogne da bez excel tabelica i čekanja na povratnu informaciju, sami shvate šta se dešava. Koliko je njima lakše da poprave grešku, kada su je svesni, znaju da je objasne, znaju da daju predlog kako da je reše i imaju podršku menadžera da to reše (npr imaju dodatnu podršku da pojačaju ponudu kako bi zadržali određene kupce i odbranili se od agresivnih poteza konkurencije).
Ovo je samo jedan od primera, ali suština alata je da svaki skriveni problem može lako da se dijagnostifikuje i da se onda za svaki problem definiše personalizovana terapija. Koliko samo to olakšava komunikaciju između menadžera i operativaca.
Zamislite na primer da na klik možete da dobijete informaciju koja je prikazana na slici iznad.
Šta nam ova informacija govori?
Pokazuje nam da smo u određenom periodu povećali RUC (razliku u ceni) za oko 1,85 mln u odnosu na isti period prošle godine
(prvi zeleni pravougaonik).
Ali nam prikaz isto tako pokazuje da taj RUC nije porastao svuda, već da postoje i određeni regioni gde imamo zabeležen i pad RUC-a (crveni pravougaonik) i da se tu nalazi skriveni problem ili prilika za budući rast.
Prikaz tačno pokazuje gde je registrovan taj pad RUC-a (ne morate da gledate sto tabela da bi shvatili gde je suštinski problem). U ovom našem slučaju, pokazaće se da je suštinski problem u prodaji u Beogradu jer je tu zabeležen najveći pad RUC-a (minus 2,29 mln vs. isti period prošle godine).
Ali tu nećemo stati. Alat će dalje pokazti da taj pad u Beogradu, nije registovan kod svih prodavaca, već da kod nekih imamo i rast.
Pa će dalje pokazati kod kog komercijaliste je zabeležen najveći pad, na kojim kupcima je zabeležen pad, na kojim proizvodima je zabeležen pad.... itd... do najsitnijeg detalja do koga imate podatke...
Zamislite samo koliko je onda lako menadžeru prodaje da tačno zna na šta da se fokusira da problem reši. Pravac akcije bi podrazumevao da se više pažnje posveti Beogradskom regionu, da se istraži zašto dolazi do pada kod određenih kupaca, da li su možda zanemareni ili se možda pojavila konkurencija sa boljom ponudom....
Ako se reši pad RUC-a tamo gde je najveći, profit će na nivou firme biti više nego dupliran.
Zamislite koliko je to moćno da svu svoju energiju usmerite na ključnu stvar.
Dakle, alat bi lepo pokazao gde se u moru podataka nalazi pravi uzrok problema u prodaji, koji treba prvo rešiti. I tako sad svakog meseca, menadžer može da saseče problem u korenu, čim se pojavi.
A zamislite sad prodavce koji imaju problem u padu prodaje u nekom delu njihovog posla (npr kod određenih kupaca, proizvoda...). Zamislite samo koliko jedan ovakav alat može da im pomogne da bez excel tabelica i čekanja na povratnu informaciju, sami shvate šta se dešava. Koliko je njima lakše da poprave grešku, kada su je svesni, znaju da je objasne, znaju da daju predlog kako da je reše i imaju podršku menadžera da to reše (npr imaju dodatnu podršku da pojačaju ponudu kako bi zadržali određene kupce i odbranili se od agresivnih poteza konkurencije).
Ovo je samo jedan od primera, ali suština alata je da svaki skriveni problem može lako da se dijagnostifikuje i da se onda za svaki problem definiše personalizovana terapija. Koliko samo to olakšava komunikaciju između menadžera i operativaca.
Dalji koraci?
Implementacija ovog alata vama kao menadžerima neće uzeti mnogo vremena, zavisiće isključivo od toga koliko duboko želite da idete sa podacima.
Ako imate najosnovnije podatke iz dnevnika prodaje (datum prodaje, kupac, proizvod, prodavac, prodata kolicina, prodajna cena, nabavna cena / cena koštanja) onda implementacija ide stvarno jako brzo.
Jedino za šta možda bude potrebna podrška sa vaše strane je da se određeni proizvodi kategorizuju (vrste, podvrste, brendovi...) i da se to isto uradi sa kupcima (značaj kupca, dužina saradnje, region, finansijska ocena...).
Ali to su dodatni opcioni podaci koji svakako povećavaju količinu korisnih informacija. Alat svakako može da radi i bez njih.
Kada se prikupe svi podaci, naš posao je da alat povežemo sa vašim podacima (faza impementacije) i redovno ažuriramo podatke (faza održavanja).
Vaše je samo da se prepustite uživanju i koristite alat - dobijete online pristup kroz user name & password.
Korišćenje je prilično lako i uvereni smo da korišćenje neće biti problem uz malo online obuke.
Garancija uspeha?
Alat smo testirali kod naših postojećih klijenata i radi kod svih motivisanih menadžera i prodavaca koji znaju svoj posao i znaju da upotrebe pravu informaciju.
Ukoliko želite možemo da vas povežemo sa pojedinim našim klijentima i iz njihovog iskustva i sami se uverite u to.
Uvereni smo da ako ste motivisani menadžer prodaje ili prodavac da će vam alat P360 pomoći da napravite mnogo bolje rezultate nego do sada!
Ipak, ako u vašem slučaju ne budete zadovoljni, povraćaj ulaganja je zagarantovan unutar 10 dana od dana aktiviranja licence.
Međutim, uvereni smo da to neće biti slučaj i da će vrednost koju ćete napraviti daleko prevazići investirana sredstva. O tome uostalom svedoče i brojni zadovoljni korisnici i njihovi rezultati - značajna poboljšanja u prihodima i profitima.
Dalji koraci?
Implementacija ovog alata vama kao menadžerima neće uzeti mnogo vremena, zavisiće isključivo od toga koliko duboko želite da idete sa podacima.
Ako imate najosnovnije podatke iz dnevnika prodaje (datum prodaje, kupac, proizvod, prodavac, prodata kolicina, prodajna cena, nabavna cena / cena koštanja) onda implementacija ide stvarno jako brzo.
Jedino za šta možda bude potrebna podrška sa vaše strane je da se određeni proizvodi kategorizuju (vrste, podvrste, brendovi...) i da se to isto uradi sa kupcima (značaj kupca, dužina saradnje, region, finansijska ocena...).
Ali to su dodatni opcioni podaci koji svakako povećavaju količinu korisnih informacija. Alat svakako može da radi i bez njih.
Kada se prikupe svi podaci, naš posao je da alat povežemo sa vašim podacima (faza impementacije) i redovno ažuriramo podatke (faza održavanja).
Vaše je samo da se prepustite uživanju i koristite alat - dobijete online pristup kroz user name & password.
Korišćenje je prilično lako i uvereni smo da korišćenje neće biti problem uz malo online obuke.
Garancija uspeha?
Alat smo testirali kod naših postojećih klijenata i radi kod svih motivisanih menadžera i prodavaca koji znaju svoj posao i znaju da upotrebe pravu informaciju.
Ukoliko želite možemo da vas povežemo sa pojedinim našim klijentima i iz njihovog iskustva i sami se uverite u to.
Uvereni smo da ako ste motivisani menadžer prodaje ili prodavac da će vam alat P360 pomoći da napravite mnogo bolje rezultate nego do sada!
Ipak, ako u vašem slučaju ne budete
zadovoljni, povraćaj ulaganja je
zagarantovan unutar 10 dana od dana
aktiviranja licence.
Međutim, uvereni smo da to neće biti slučaj i da će vrednost koju ćete napraviti daleko prevazići investirana sredstva. O tome uostalom svedoče i brojni zadovoljni korisnici i njihovi rezultati - značajna poboljšanja u prihodima i profitima.
Zainteresovani da
uz kafu saznate više?
Kontaktirajte nas ili ostavite podatke i naš tim će kontaktirati vas.
Kontakt telefon:
+381 11 4094 611
Email:
kancelarija@virtus.rs
Adresa:
Mihajla Pupina 10i, 433, Beograd
Copyright © 2024 Virtus Partners doo. Sva prava su zadržana.